Doy inicio a esta pequeña Sección, "KaZuMi en Internet", donde voy guardando imágenes de los sites donde publican algo sobre Moi =^.^=
Es un pequeño espacio de recuerdos por compartir,,, jeje
En esta ocasión quiero agradecer a Mace-chan's Blog, que publicó una foto de el cosplay de Misa Amane.. kyaa..gracias Mace Chan
In this little section, "KaZuMi en Internet", I will keep some of my cosplay pictures that other sites publish =^.^=
This is just a memory space that I'd like to share n.n
Now I want to thank Mace-chan's Blog, for the Misa Amane Cosplay published and those kind words they wrote.. kyaa..thanks Mace Chan! this is a cute memory for me


your so sweet.. thank you too kazumi!
ResponderBorrarI will support you, koyuki-chan and kipi!
Because your awesome!
Hooray to cosplay
kyaaa,,, Mace-chan is great!!
ResponderBorrartnx dear friend n_n